דירות זולות למכירה בפתח תקווה

בשנים האחרונות העיר פתח תקווה צומחת ומתפתחת כאשר השכונות החדשות יחסית כמו: אם המושבות החדשה וכפר גנים משכו לעיר עוד ועוד זוגות ומשפחות צעירות.
החדשות הטובות הן שמי שמעוניין לרכוש דירה בפתח תקווה וליהנות מכל מה שהעיר יכולה להציע, יוכל ליהנות ממענה על דרישותיו, גם אם התקציב שלו למטרה הוא יחסית נמוך.
הסיבה לכך טמונה בעובדה שלצד השכונות החדשות, אשר נחשבות ליותר יקרות יש בעיר גם שכונות וותיקות כמו: קריית מטלון ונווה עוז, שם ניתן למצוא דירות זולות יותר – וחיפוש מקיף יאפשר למצוא את הדירה האופטימאלית.

הליך בחירת דירות זולות בפתח תקווה
ראשית כל, חשוב לציין כי הליך חיפוש דירה בפתח תקווה אמור להיות מושפע במידה רבה במטרת הרכישה: האם מדובר בדירה לצורך מגורים בפתח תקווה או אולי בדירה להשקעה בפתח תקווה.
במידה והמטרה היא למצוא דירה למגורים, יש לשים דגש על איכות הדירה, על הסביבה ועל השכונה – וכאן חשוב לציין שיש לא מעט שכונות וותיקות אשר מציעות איכות חיים גבוהה וחיי קהילה (וזה נכון בעיקר לשכונות בהן יצאו אל הפועל פרויקטים של התחדשות עירונית אשר תרמו לריענון השכונה).
אם מטרת חיפוש הדירה היא בכדי למצוא דירה להשקעה, יש לבצע בדיקות מקיפות ולהעריך את גובה התשואה אותה ניתן לקבל על הדירה.
כמובן, שלכל אחד יש בנוסף לכך,  את רשימת הדרישות הפרטנית שלו מהדירה, אשר כוללת בין היתר: גודל הדירה, אופן החלוקה לחללים, מצב הדירה וכמובן, גובה התקציב אשר מוקצה לצורך אותה המטרה. 

לא משנה מהי המטרה בגינה אתם מחפשים אחר דירות זולות למכירה בפתח תקווה, אם אתם זקוקים לייעוץ, ליווי והכוונה, הגעתם לכתובת הנכונה, מוזמנים ליצור קשר ולעשות את הצעד הראשון בדרך לדירה המבוקשת.
בקרו באתר של נקסט האוס נדלן – סוכנות תיווך פתח תקווה.

קראו גם על דירות זולות בחולון.

דילוג לתוכן