דירות להשקעה בעיר חיפה

בשנים האחרונות הישראלים מגלים מחדש את חיפה ומתחולל בה רנסנס נדל"ני אמתי.
הים, הכרמל הירוק, מרכזי אקדמיה כמו אוניברסיטת חיפה והטכניון, מרכזי תעסוקה כמו מת"ם, כל זה יחד עם הקסם האדריכלי והווייב המיוחד של השכונות הוותיקות של חיפה הפכו אותה לא רק לעיר שעוברת צמיחה פיזית ודמוגרפית אלא גם למוקד התעניינות עבור משקיעי נדל"ן. 

מגמת העלייה נמשכת

בשונה מאזורי הביקוש במרכז הארץ, שיש תחושה שמבחינה נדל"נית הגיעו לרוויה ושמחירי הנכסים הגבוהים בהם צמצמו מאוד את אחוזי התשואה והגביהו מאוד את רף הכניסה למשקיעים, בחיפה ההתעוררות הנדלנ"ית התחילה רק לפני שנים ספורות והתהליך נמצא כרגע בעיצומו. לפי הדינמיקה המוכרת מאזורים שכבר השלימו את המהפך, המגמה של עליית המחירים בחיפה צפויה להימשך ונכון לעכשיו גם הקורונה לא הביאה לבלימת המחירים וצמצום הביקושים.
להפך, משבר הקורונה שפגע בהרבה שחקנים בשוק ההון רק גרם למשקיעים לחזור לנדל"ן, שבסופו של יום מגלם תפיסת השקעה מאוד יציבה ובטוחה שנשענת על נכס שיש לו ערך ממשי וקשיח. 

צריך לדעת למצוא את ההזדמנויות

כבר היום ניתן להרגיש את ההשפעה של המשקיעים על שוק הנדל"ן של חיפה.
גם בשכונות שרק התחילו את התהליך קשה למצוא עסקאות שנסגרות מתחת למחיר השוק, וכדי למצוא נכסים באמת טובים, בעלי פוטנציאל השבחה, צריך להכיר היטב את השטח ואת הכוחות שפועלים עליו.
מכיוון שהרבה מאוד משקיעים מגיעים דווקא מאזור המרכז (מהסיבות שפירטנו קודם), הם מתקשים באמת לזהות נכסים טובים להשקעה. ההמלצה שלנו היא לחבור למומחה מקומי שחי את השטח ומכיר את האספקטים הרלוונטיים בזירה (אזורי ביקוש, נכסים מועדפים להשכרה, תוכניות ומדיניות עירונית ועוד).
זה בדיוק מה שתמצאו אצלנו בפתרונות נדל"ן.
אנחנו גם נציג לכם נכסים מתאימים להשקעה בחיפה וגם נספק לכם את כל המעטפת ואת כל המידע על מנת שתוכלו לבצע עסקה מוצלחת.

למאגר דירות למכירה בחיפה לחצו כאן >

דילוג לתוכן