התחדשות עירונית בתל אביב - ההשקעה שלי

התחדשות עירונית בתל אביב

בימים בהם תוכנית תמ"א 38, הלא היא "תוכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים קיימים מפני רעידות אדמה", עומדת על כרעי תרנגולת, ניכר כי האלטרנטיבה התכנונית הטובה ביותר מקורה בפרויקטים על בסיס התחדשות עירונית.
על התחדשות עירונית בתל אביב קראו בכתבה הבאה.

צפו ביועצי תכנון ובנייה המובחרים שלנו ⇐

מי שמוליכה את הקו בהקשר זה היא העיר תל אביב הנחשבת שלא בכדי לחלוצה בתחום וכמי שמובילה את מגמת ההתחדשות העירונית במדינת ישראל, בזכות תכנון מקיף הלוקח בחשבון משתנים רבים, לרבות עירוב שימושים, אורבניות ושילוב בין מבנים מודרניים לבין צרכי התושבים והקהילה.

התחדשות עירונית בתל אביב – תכנית הרובעים

לאחר מספר שנים בהם אזור הצפון הישן ועבר הירקון היוו את המוקדים המרכזיים לפרויקטים מסוג התחדשות עירונית, העיניים נעוצות נכון להיום במסגרת תוכנית הרובעים של עיריית תל אביב אל עבר רובע 4 (אזור כיכר המדינה, רחוב אבן גבירול ושדרות שאול המלך) וכן רובע 9 המתייחס למזרח העיר (כולל שכונות כמו נווה אליעזר, יד-אליהו, כפר שלם, שכונת התקווה ועוד).
יצוין כי האזורים הפריפריאליים המתוארים מהווים מוקד משיכה עבור יזמים רבים בתחום הנדל"ן, שכן פוטנציאל הפיתוח בהם גבוה במיוחד, זאת לאור היותם צפופים הרבה פחות בהשוואה לאזורי לב העיר, לרבות מרחבים ושטחים ירוקים המצויים בתחומם.
במבט קדימה, נדמה כי התחדשות עירונית הינה פתרון מצוין שעתיד לסייע לשנות את הנוף האורבני בתל אביב, תוך הקפדה על איכות בניה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובשילוב עם חיים עירוניים המקדמים סביבה ברת-קיימא.

חברות מומלצות התחדשות עירונית בל אביב

דילוג לתוכן