חברת בנייה בחיפה, קבוצת W, מנכ"ל צחי וסרשטיין - ההשקעה שלי

כשאיכות ועוצמה נפגשים: קבוצת W

אין עוררין כי מדינת ישראל ניצבת בעשור האחרון בפני תנופת בניה חסרת תקדים. על רקע מגמת גידול האוכלוסין שממשיכה לצבור תאוצה בקצב מסחרר ועתידה לחצות בעתיד הנראה לעין את סף 10 מיליון התושבים, כולנו מבינים כי נדרשת היערכות אמיתית ברמת ענף הבניה. המטרה: מתן תשתית ותנאים הולמים עבור מגוון אוכלוסיות לצורך דיור הולם ושמירה על איכות חיים נאותה.

קבוצת W בהובלת אינג' צחי וסרשטיין הינה אחד הגורמים המרכזיים הלוקחים חלק פעיל במהפכת הבניה המתרחשת לנגד עינינו בענף, זאת לאור היותה מרכיב משמעותי בהקמתם של פרויקטים חדשים ברחבי הארץ, תוך הקפדה על בניה מודרנית המבוססת על ערכים ברי-קיימא וחומרי גלם איכותיים.

הקבוצה המתמחה בפרויקטים חדשים על טהרת הליכי התחדשות עירונית, בדגש על פינוי-בינוי ותמ"א 38, אמונה על כל תהליך הבניה מתחילתו ועד סופו, בשילוב עם התמחות בשורה של נושאים, הכוללים בין היתר בניית מתחמי תעשייה ומסחר, מרכזי תעסוקה, יישובים קהילתיים, ביצוע עבודות פיתוח ועוד. פרויקטים אלו מתבצעים תוך הקפדה יתרה על מרכיבי בטיחות המהווים ערך מרכזי לאורך כל תהליך הבניה, בשילוב עם שקיפות מלאה כלפי קהל הלקוחות ובשלב הסופי, שיווק הפרויקטים במחירים אטרקטיביים המותאמים לשוק הנדל"ן. 

לרשות הקבוצה עומדת סוללת אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ, המורכבת מבכירי ענף הבניה בישראל, בדמות מהנדסים, אדריכלים, קבלני ביצוע ועד לאחרון העובדים הפועלים במסירות אין קץ למען סיום הפרויקטים ברמת גימור פשוט מושלמת.

נדבך נוסף המציב את קבוצת W בצמרת ענף הנדל"ן מקורו באיתנות פיננסית ראויה לציון, אליה מתווספת גמישות כלכלית המסייעת לה לגשת גם לפרויקטים מורכבים בעזרת פתרונות יצירתיים ומעוררי השראה. 

כאמור, מי שמנצח על אימפריית הבניה הוא לא אחר מאשר צחי וסרשטיין, מהשמות הבולטים בענף הנדל"ן בישראל ומי שמוגדר כאדם המכיר את נבכי עולם הבניה בצורה יוצאת דופן. על פי חזונו של וסרשטיין, קבוצת W רואה עצמה כבעלת אופק משמעותי עם פרויקטים הן במרכז הארץ והן בפריפריה, לצד שאיפה בלתי מתפשרת להעניק לקהל הלקוחות את התמורה המיטבית לכספם בדמות יחידות דיור מהמשובחות שנראו בישראל.

כרטיס ביקור צחי וסרשטיין | עוד על קבוצת W בהנהלת יצחק וסרשטיין קבוצת W בגוגל

דילוג לתוכן