חברת ניהול נכסים: זו הסיבה שאתם זקוקים לה

מזל טוב! קניתם נכס להשקעה.

עכשיו באחריותכם לדאוג לתפעול שוטף מול השוכרים, להתנהל משפטית, לוודא שצ'קים לא חוזרים, לבצע תיקונים במידת הצורך והרשימה עוד ממשיכה.

נשמע כמו הרבה עבודה?
אתם בהחלט צודקים.


ודאי תשמחו לדעת כי השכרת נכס לא צריכה להיות עבודה יום יומית, שכן יש גם אפשרות אחרת.

זה הזמן לפנות אל חברת ניהול נכסים שתעשה עבורכם את כל העבודה, כאשר כל מה שיישאר לכם הוא בסך הכל לפדות את הצ'קים, ליהנות משקט נפשי ומהכנסה שוטפת.

יתרונות בשכירת חברת ניהול נכסים

סינון שוכרים – חברות ניהול נכסים גדולות ומקצועיות יציעו ללקוחותיהם שירות סינון קפדני של כל שוכר בדירה. עבודת הסינון תתבצע בעזרת בדיקת חשבון הבנק, כמו גם באמצעות בדיקה בסיוע עזרים טכנולוגיים שונים, על ידי שיח אישי עם השוכר ואף עם בעלי הדירות הקודמות שלו, על מנת ללמוד על מוסר התשלומים שלו ועל התקשורת עמו.
הסינון מקנה לבעל הנכס ביטחון בשוכר ומונע חלילה בעיות כספיות או אי עמידה בתשלומים בעתיד, נושא שאף בעל נכס אינו רוצה להתעסק בו.

חיסכון משמעותי בזמן – כל בעל נכס המתנהל מול שוכרים יודע כי לא מעט זמן מתבזבז על שיחות טלפון בנוגע לתקלות או ליקויים למיניהם, כמו גם דברים נוספים אשר נמצאים תחת תחום אחריותו.
עובדה זו כפולה ומכופלת כאשר מדובר במשקיעים המתנהלים מול מספר שוכרים בעת ובעונה אחת.


חברת ניהול נכסים תיתן מענה מלא לשוכר על כל שאלה, בעיה או תקלה, והכי חשוב תחסוך לו בזבוז זמן יקר ערך.

הימנעות מבעיות משפטיות וכלכליות
חברת ניהול נכסים תפקח על תשלומי שכר הדירה של הדיירים על מנת לעזור לבעלי הנכס להימנע מסיכונים ומורכבויות מול דיירים שאינם משלמים את שכר הדירה, או מפגרים בתשלומים.

בחירה בחברת ניהול מקצועית הינה גם צעד נבון, שכן מדובר בחברה בעלת ידע רחב היקף בחוק ובזכויות בעלי הדירה והשוכרים, כמו גם בתהליכי פינוי ובטיחות, רישיונות והיתרי בנייה, חוקי האתיקה, ועוד..

הרעיון של דירה מנוהלת, נובע מהמטרה לספק שקט לבעלי הנכסים ולייצר עבורם הכנסה שוטפת עם שוכרים איכותיים במהלך תקופת השכירות.

בחירה חברת ניהול נכסים תבטיח עבורכם ראש שקט לטווח הארוך. נשמח ללוות אתכם לאורך כל הדרך ועד לשביעות רצונכם המלאה.

מומלץ וקשור: עו"ד דרור הראל ⇐

קראו גם: חשיבות יועץ משכנתאות בעסקאות נדל"ן ⇐

חנות רהיטים אונליין – ריהוט הבית בקליק ⇐

דילוג לתוכן